مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 23:122022-02-04فرهنگي

پیش بینی رشد 200 درصدی پذیرش سینماهای گیلان در جشنواره فجر


مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، از عدم افزایش نرخ بلیط های جشنواره فلم فجر در استان خبر داد و گفت: آماده استقبال از نخبگان و علاقمندان هنر سینما در رشت هستیم و پیش بینی رشد 200 درصدی پذیرش شده است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، از عدم افزایش نرخ بلیط های جشنواره فلم فجر در استان خبر داد و گفت: آماده استقبال از نخبگان و علاقمندان هنر سینما در رشت هستیم و پیش بینی رشد 200 درصدی پذیرش شده است.

رضا ثقتی در آیین افتتاحیه اکران همزمان جشنواره فیلم فجر که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، با بیان اینکه امسال برای نخستین بار دو نقطه از شهر رشت آماده اکران فیلم های سودای سیمرغ است، اظهار کرد: بر خلاف سال های گذشته که تنها بخشی از فیلم های جشنواره در استان های به روی پرده می رفت، امسال 90 درصد فیلم ها در رشت به نمایش گذاشته می شود.

وی با بیان اینکه از 15 لغایت 22 بهمن فیلم های جشنواره فجر در سینما 22 بهمن و تالار مرکزی رشت اکران می شود، تصریح کرد: به گونه ای برنامه ریزی شد تا تداخلی بین فیلم ها ایجاد نشود و افراد بتوانند کلیه فیلم ها را ببینند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، از عدم افزایش نرخ بلیط های جشنواره فلم فجر در استان خبر داد و گفت: آماده استقبال از نخبگان و علاقمندان هنر سینما در رشت هستیم و پیش بینی رشد 200 درصدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی رشد 200 درصدی پذیرش سینماهای گیلان در جشنواره فجر

پیش بینی رشد 200 درصدی پذیرش سینماهای گیلان در جشنواره فجر